Takaisin uutishuoneeseen >>

Lehdistötiedote, 2024-09-05

Båstadgruppen ja Fibbl parantavat verkkokaupan asiakaskokemusta kehittyneen 3D-teknologian avulla.

Båstadgruppen on tehnyt yhteistyötä Fibblin kanssa viedäkseen verkkokauppakokemuksensa seuraavalle tasolle. Ottamalla Fibblin kehittyneen 3D- ja AR-alustan käyttöön verkkokaupassaan Båstadgruppen tarjoaa nyt asiakkailleen entistä interaktiivisemman verkkokauppakokemuksen.

Fibblin 3D- ja AR-alustan avulla Båstadgruppenin asiakkaat voivat nyt vääntää, kääntää ja tutkia tuotteita interaktiivisen 3D-näkymän avulla aivan kuten fyysisessä myymälässä. He voivat myös kokeilla tuotteita itselleen tai sijoittaa ne esineinä huoneeseensa - suoraan matkapuhelimensa kameran kautta. Fibblin ratkaisu on tällä hetkellä saatavilla kengille ja laukuille.

- "Yhteistyömme Fibblin kanssa on ollut sujuvaa ja myönteistä, ja tuloksena on ollut saumaton tekninen integraatio. Valitsimme niin sanotun 3D-First-strategian ja AR-ratkaisun virtuaalista sovitusta varten.Tämä parantaa Båstadgruppenin yleistä verkkokauppakokemusta ja antaa asiakkaillemme paremmat työkalut vuorovaikutukseen tuotteidemme, kuten Monitor-brändimme kenkien, Guardion kypärän ja kuulosuojainten sekä pian ATG:n käsineiden kanssa. Alallamme olemme avaamassa uutta tietä Fibblin teknologian avulla. Tämä uusi teknologia helpottaa asiakkaidemme verkkokauppaa esittelemällä tuotteidemme toimivuutta, laatua ja muotoilua. - Roberto Anselmo, E-Commerce Manager, Båstadgruppen.

- Me Fibblissä pidämme innostavana Båstadgruppenin innostusta ja halua erottua, olla paras ja tehdä asiat toisin. Siksi olemme erityisen innoissamme siitä, mitä seuraavaksi tapahtuu.Tämä on vasta alkua, ja on vielä satoja uusia ideoita ja käyttöalueita, nyt kun he ovat todella panostaneet suuren osan valikoimastaan digitalisointiin, sanoo Mattias Östberg, Head of Customer Success, Fibbl.

Lisätietoja:

Katso Båstadgruppenin 3D-näkymä  täältä.

Tietoa Fibblin 3D- ja AR-alustasta:www.fibbl.com

Tietoa Båstadgruppenista:
Båstadgruppenin historia ulottuu aina vuoteen 1907 asti, jolloin yritys alkoi valmistaa naulattuja puukenkiä. Sittemmin on tapahtunut paljon, ja nykyään Båstadgruppen on yksi Pohjoismaiden johtavista työvaatteiden, suoja- ja ammattijalkineiden sekä käsineiden toimittajista, ja sen myynti tapahtuu jälleenmyyjien kautta kaikkialla Euroopassa.

Tietoja Fibblistä: Fibbl on johtava innovaattori, joka tuottaa fotorealistisia 3D-malleja kengistä, laukuista ja silmälaseista muotibrändeille ja tarjoaa 3D- ja AR-kokemusten jakelua SaaS-alustan kautta, joka on helppo integroida kaikkiin sähköisen kaupankäynnin ratkaisuihin ja markkinointikanaviin. Yrityksen avulla verkkokauppayritykset ja tuotemerkit voivat parantaa verkkoläsnäoloaan ja luoda kuluttajille paremman ostokokemuksen.

Lisätietoja saat ottamalla yhteyttä:

Båstadgruppen
Roberto Anselmo
E-Commerce Manager, Båstadgruppen
Tel:+46708696959
Mejl: roberto.anselmo@bastadgruppen.com

Fibbl
Patrik von Bergen
CMO, Fibbl
Mejl: patrik@fibbl.com

Työkalu, jolla on monia mahdollisuuksia

Uuden 3D-näkymämme ansiosta käyttäjät voivat zoomata tarkistaakseen yksityiskohtia, kiertää, kääntää ja tutkia tuotteita aivan kuten fyysisessä myymälässä. Kokeile alla olevia tuoteryhmiä.

Tutustu tuotteisiin 3D-näkymällä täällä.